tisdag 24 april 2012

Varma sommarkvällar

Hello tuesday!

Ja, jag visste väl att det var fler av er som drömmer om en Kitchen Aid som jag också gjort i flera år. Jäklar vad den ska få vispa nu vill jag lova!

Något annat man drömmer om nu är ju alla de där varma sköna sommarkvällarna som vi har framför oss. Hittade en underbar lykta på lunchen idag som gav ett fantastiskt sken. Den kan jag tänka mig låta ljusen fladdra i samtidigt som jag sippar på en drink i loungegruppen på terassen i sommar. Snart är vi där ladies!








































Funkar också som vas med typ vita tulpaner i eller bara som solitär dekoration på ett sideboard. Den kommer från Monzana.

Love it! See you ladies!
Kram! Mia

3 kommentarer:

Emilias Ljuva Ting sa...

Ja men de va ju super snygg :)
Bra när man kan använda den till flera grejer också.

Svarta tassar i vit soffa sa...

Riktigt vacker!
Grattis till din Kitchen Aid :) Någon gång så hoppas jag att en sådan cremevit pryder mitt kök.
/Jenny

greatgreta sa...

Lyktan var superfin!