onsdag 7 mars 2012

Rakt in i kaklet

Jajamensan,

Jag är inne på 6:e och sista veckan på det där monsterträningsprogrammet så nu är det bara att öka tempot och köra rakt in i kaklet. Och sen en bit till. På söndag lägger jag ut lite resultat och skriver om hur jag upplevt det. Men jag klarade det...På söndag har jag kört 38 pass på 42 dagar så det så.

Apropå annat kakel så letar jag fortfarande badrumsinspiration.
Nedan lite inspiration från Linda Lindorffs badrum. Cool stenvägg!

Så sorry ladies om jag varit frånvarande några dagar. Jobbe, jobbe, träna, träna och sen däckar jag i soffan med dregel på axeln framför tvn. Kul kampanjer på jobbet dock - med Megan Fox involved.....för vår chokladkund. Det ni. Det är ju faktiskt inte varje dag ändå.

Kram på er!
Mia

9 kommentarer:

Byronesse sa...

O jösses vad duktig du är! Jag har helt tappat träningsfokus sista veckorna men hoppas det ska bli lättare att komma igång i takt med att barmarken blir mer synlig och torkar upp:-) Bra kämpat och glöm nu inte att unna dig de där snyggjeansen;-)

Kram
Emma

Mys och hemtrevnad sa...

oj det låter kämpigt att träna så hårt...men avundsvärt...himla häftigt med stenväggen i badrummet du visar...kramis semlan

Malin's Hus sa...

Heja dig! Ska bli kul o se o läsa om resultatet! Började sj äta typ lchf för 1.5 v sen när jag blev sjukskriven o nästa vecka börjar jag träna igen. Ska bli såååååå skönt. Längtar! Då lär det ge ännu mer resultat. Pöss!

Malin sa...

Men duktiga du! Ska bli kul att läsa om resultatet :)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God Morgon!
attans vilken kämpare du är, fattar inte att du hinner och orkar med..so impressed
Ha det nu så gott.
kram Gabriella

Casa of Mia sa...

Åh så duktig du är. Jättesnyggt badrum, kram

Beas sa...

Bra jobbat där!!! Inspirerande!

mitt liv som jag sa...

Heja, heja, gud så duktig du är! Förstår att du är trött och däckar i soffan :). Kram Jennifer

Anna sa...

Ojoj, så imponerad jag blir av dig! Vilken kämparanda!

Fina blomfynd förresten! Vilket kap!