fredag 25 november 2011

Se upp för lurvkon!

Happy friday!

Blåsigt och kallt i Dalarna där vi befinner oss idag. Men det är en ledig fredag så jag klagar inte! På väg med picknick mot lurvkorna. Vi spelar lite i samma liga idag, lurvkorna och jag. Gosigt och varmt är det iaf i min varma jacka från Odd Molly.








































Finns det något mysigare än varm choklad ute i skogen?
Jo, det skulle vara varm choklad och kakor då. Hela munnen full:-)
Nej, nu ska här bakad pepparkakor och drickas glögg. Och jag är nog nästan säker på att den där julstämningen kommer som ett brev på posten så jag blir sugen på att åka hem och pynta. En liten dekorationsgran ska jag gräva upp på ägorna och stuva med mig i bilen hem!

Ses snart igen alla fina! Hoppas ni har en mysig fredag!

Kramar! Mia

3 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fina alla 3..i mina hemtrakter är ni så jag vet att det är kyligt=) ha en trevlig helg

Marits vita skrin sa...

Me hot mama :-)

Välkommen till Dalarna finaste Mia. I sommar HAR jag bestämt att vi ska ses :-)

Kraaaam

Att vara någons fru sa...

Åhå snyggo!!!!!