lördag 24 september 2011

Mitt nya livsmotto!

Tjingiling lördag!

Har ni det bra fina bloggisar? Här poppar vi skön lördagsmusik och städar. I väntan på mamsen som kommer ner för att vara barnvakt så vi kan gå på bio och äta middag. Mys!

Massor av nyheter med sköna citat har trillat in hos Therese Sennerholt! Ett av dem ska få bli mitt nya livsmotto. Att njuta av de små sakerna här i livet.






























Cheesedoodles and wine liksom. Man kan ju inte bli annat än glad av denna tavla.

Ha en underbar lördag!
Mia

4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Ha ha ha jag skriver under på den där!

Marits vita skrin sa...

Älskat Therese sennerholts tavlor.

En tisha, söta Mia, är en helt vanlig t-shirt. Är det bara jag som säger så. Alla mina vänner fattar vad jag pratar om. Men det kanske är förste dom är van med mig, haha.

Nu fyller vi upp igen va?
Kram på dig
Marit

*Happinessan* sa...

...eller av detta inlägg, haha....!!! :) :)

Glad Kram
Matilda

Anonym sa...

Jaa vad vore livet utan det enklaste som cheese doodles and wine !