måndag 4 april 2011

Häng med hem till familjen Greengate

Tjenixen måndag!

Hur mås det denna måndag? Själv skäms jag lite efter ett inlägg jag gjorde tidigare idag där jag ville varna alla för denna galna norska som stjäl identiteter på bloggen, bla min som ni kan läsa om här. Blogspot lyckades spåra tjejen och det visade sig att hon öppnat en ny blogg med ny identitet. Där hon tydligen utger sig för att vara polis, hur komiskt är inte detta?

2 söta bloggisar gjorde mig uppmärksam att jag länkade till FEL blogg, fanns tydligen 2 med samma namn i Norge. Ehh, hmmm FÖRLÅT säger jag till den oskyldiga bloggen. Den skyldiga är redan stängd (IGEN). Undra vad hon ska heta nu?

Nog om det nu, nån som är sugen på att kika in hos familjen Greengate i Danmark?
Jo jag tackar jag, skulle kunna tänka mig att sitta och sola i en sån där stol minsann.

För alla er som undrat så kommer det SJÄLVKLART ett noggrannt utförligt inlägg om golvbehandlingen framöver! Om 10 dar ska det slipas, sen kommer jag ligga varje kväll på alla fyra och stryka planka för planka. Hoppas få lön för mödan dock.

Nej, nu en kopp thé och nya tove hem och trädgård. (Idag har jag bara sprungit 5 km, så jag får hoppa godispåsen)

Kram på er sötnosar!
Mia



10 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vilket hus. Där skulle jag gärna tillbringa mina resterande år. Vilken gräsmatta dessutom, går det verkligen att få en sån...

Kram Teres

HOUSE OF SVEA sa...

Tråkig solplast... =) Men var är alla prickar och blommor med mera i detta hus?? Är de mån tro lite trötta på allt lull-lull =)

Kram Anna

HOUSE OF SVEA sa...

Solplats menar jag alltså =)

HOUSE of ADELA sa...

Underbart hus och vilka bilder!
Men VILKEN grej i ditt förra inlägg!! Jag har aldrig hört talas om fräckare att ta någons bloggindentitet så!! Galna människor...

Kram
Adela

Engelska Villan sa...

Hallå!
Vilken sjuk människa som kapat dina bilder!! Usch vad läskigt. Vad är det för idiot? Finns det fler såna som sitter och läser ens blogg? Det tänker man sig liksom inte.
Hemma hos Greengates har jag nog varit tidigare tror jag. Inte helt fel...
Kraam på dej/Anna

Fröken Fräken sa...

Ja, det finns verkligen alla sorters människor! Men varför bloggar man om man inte vill visa upp och skriva något eget?? Jag upptäckte ju även mina bilder där, även om jag inte kunde komma åt att läsa exakt vad som var skrivet. Men tydligen tog människan kredit för sådant som jag pysslat ihop! Alltså.. det var ju ine precis så jag tänkte när jag hoppades att folk skulle inspireras på min blogg...

Viveka i Bläckhornet sa...

Läste om inlägget där hon snott dina bilder. Man bara gapar...:O Såååå sjukt!

Ocg huset här ovan, gapar man lika mycket till! Vilken dröm....

Vill också passa på att berömma din underbara blogg. Jag följer den regelbundet men har varit urkass på att kommentera. tidspressen att följa alla bloggar och uppdatera sin egen tar tid. Ja du vet ju...men jag gillar din enormt :D

Ha en fin dag vännen

Kram Viveka

Anonym sa...

Ja fy tusan va snyggt!
Älskar dom spröjsade dörrarna/fönstren och utsikten- to die for!
Kanske ska sno några bilder och låtsas att de e mitt hem, fniss fniss.. Ja, man måste väl skratta åt eländet, tänk vilken olycklig människa de måste vara som snor andras hem!!! MEn ta det som en komplimang, hon vill bo i just Ditt hem mia!!
Vår kram från Alexandra i Östersund!

Anonym sa...

Vilket fint hem! =) Jag älskar den röda kistan och det vita slitna bordet i hallen (?)!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Underbart hus! Flyttar gärna in där. :)) Men vart är alla fina saker som dom säljer? :o Ha det så gott. kram