onsdag 19 januari 2011

Besatt av lampor

Helluu Sweeties!

Mässan närmar sig:o) Och, ja jag har koll på att det krävs f-skattsedel och att varor beställs och inte handlas på plats. Allt det där kommer man runt om man har nån med sig med en sån där sedel som FÅR handla:o) Dock undrade jag om minimikraven för jag lär ju hitta en del som inte är bland de ordinarie leverantörerna;o)

Så om jag måste köpa 5 lampor, köper ni de andra 4 av mig då söta bloggisar?
Lampan i förra inlägget är iaf redan med på listan och den går att beställa så den har redan fått sin plats hemma på skänken i vardagsrummet.  Jag har blivit besatt av lampor senaste tiden, jag har beställt en annan svart fining som jag ska hämta ut i morgon.....så mer om det en annan dag.

Ledsen ladies, måste gå och natta och pussa på de viktigaste ägodelarna i detta hem,
see you tomorrow - då med lite mer inredningsinspiration.
































Kramar Mia

1 kommentar:

bikim sa...

life's best thing!
Take care,
Rosa