lördag 18 december 2010

Det är nu det händer!

Heeej lördag!

Det är nu det händer. Christmasfeeling in da house!
































Att klä granen dagen innan julafton då allt annat ska ske var inte att tänka på.
Bättre att göra det i lugn och ro nu med ett glas starkvinsglögg för mycket innanför västen.
Nu är det bara några pepparkakshjärtan med kristyr och glitter ska upp, sen så.

Polkagriskäpparna hittade jag till fyndpriset 14.90 för 10 st på ICA!
Likabra att köpa 40 st på en gång;o)

Önskar er en toppenlördag!
Kramar Mia

9 kommentarer:

Sara sa...

Vilka fina julbilder :-)
Kram

sussi sa...

Jätte fint:)
Ja jag tror att jag ska sätta upp granen på tisdag.
Kram sussi.

Helena sa...

Hej, trevlig blogg du har.
Själv satte jag upp granen i tisdags, det är hur mysigt som helst här hemma.
Polkagrisstavarna köper jag oxå alltid till jul och sätter upp i julgranen. Men jag köper dom alltid på Ö&B, 12 st för 9,90:-.
God Jul

Malin's Hus sa...

så fint med käppar ju! Då kan jag ju toppa dig o säga att jag köpte mina på Rusta för 9.90 kr för 10 st ;) hehe det var billigt!!!! ;)

Puss på DIG!

Ett Vitare Hem sa...

Vilka härliga stämningsfulla bilder!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Anne sa...

Hej, sååå fina julbilder! Jag måste bara få fråga dig vart du köpt dina fina zinkhus. Got to have them!!

Tack,
Anne

an angel at my table sa...

Nya köket blev jätte snyggt!

God Jul vilja önska dig och din familj

Mari

Marianne Lamberth sa...

Hej Mia

Vilken fin blogg du har, och vilket fint litet hus. Vart har du köpt det? Det måste definitivt på inklöpslistan till nästa jul.

Hemma hos Razzel sa...

Jag köpte också polkagriskrokarna. Trodde faktiskt att de var felmärkta... köpte liknande för ett par år sedan och tycks minnas att de kostade betydligt mer...