fredag 1 oktober 2010

I have my own Screwdriver

Äääntligen fredag!

Veckans absolut bästa dag! Den började lite extra bra med paketleverans av denna sköning från Anyhow. Så nu åker skruvdragaren fram minsann! Tjejer, ni har väl lärt er hantera era verktyg..? Själv testade jag en dyckertpistol häromdan:o) Jag har inte tålamod att vänta utan här ska grejjerna upp på studs minsann!


Så när jag är klar med the screwdriver kanske man skulle ta och fira fredagen med en riktig screwdriver. Och sen mina vänner......







Då är det bara att dra på sig förklädet, fram med dammvippan, ta fram sin mörkaste James Brown röst ur gömmarna, och sina coolaste discomoves. Och kanske dra ner några hissgardiner för grannarnas skull;o)
För nu kör vi tjejer! Sing along version;o)


Inte ett dammkorn kom undan mina moves.

Önskar er en fin fredag!
Kram Mia

8 kommentarer:

Min värld... sa...

Hahaha, helt underbart!

Yosofine sa...

You go girl! :D

Skogsdoft & havsbris sa...

Så ska det låta! :)

Ett Vitare Hem sa...

Hihi du är bara för rolig!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

helenesskolsida sa...

Jodå, här manövreras både slagborr och skruvdragare när andan faller på. Men maken är bättre, jag har en tendens till att göra lite för många hål ibland men det kanske är en fördel att måtta och inte använda det sneda ögonmåttet? ;-)

Får jag fråga hur du får dina bilder större i din blogg?

Önskar en trevlig helg!

A House With A View sa...

Vilka härligt inovativa bilder!! Såå fina!! och en mysig blogg!

Kramiz aka

Vintage sa...

Vilken snygging till lampa! ha en skön Lördag! Kram Susanne

Hjemmekjær sa...

Den lampa er bare så tøff, den står på min ønskeliste også;)

Et helt råflott hus, har dere! Blir aldri mett av å se bilder fra det:)