måndag 26 juli 2010

KingSize!

Hej godingar!

Jorå, fick väl sova ganska gott i min egen säng inatt. Fram till 05.00 i alla fall...
Bullade upp med lite extra kuddar i sängen igår inspirerad av amerikanarna och genast såg det faktiskt mycket mysigare ut. I hallen är det släckt för lillan sover redan i sitt rum mittemot. Vi har glasdörrar till alla sovrum, men med rullgardiner som går att dra för när man vill, förutom på vår då som vi inte fått upp än. Tur att ungarna har sina iaf;o)

Stora tjejens rum ser vi in till från det infällda fönstret nere i vårt lilla "kontor"

Hängde upp några tunna tyllgardiner vid ena fönstret som man kan dra för när man öppnar fönstret så det fladdrar sådär härligt:o) Därute ser man vattnet, det är ju faktiskt också rätt härligt.
När jag börjar jobba igen ska jag unna mig KingSize dunkuddar från Hemtex, 90 cm breda som på hotell. Och krispigt vita sängkläder. Man borde göra som Simon och Thomas alltid säger, investera i 2 set med riktigt fina vita sängkläder och slänga ut alla andra. Det är ju allt man behöver egentligen.
Imorrn är det minsann min sovmorgon! NICE.
Natti natti på er!

Kramar Mia

4 kommentarer:

Yosofine sa...

Åh så härligt det såg ut, som på hotell! Hoppas natten blir lugn och att lilltjejen sover till iaf kl 7! ;)

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint och ja man behöver ju egentligen bara två påslakanset eller så har jag haft ett tag till dubbelsängen men inte vita, letar nu vita i bmullstyg som jag kan brodera monogram på ;o)
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Villa Nordåker sa...

Åh ser supermysigt ut!

Kram
Malin

HOUSE of ADELA sa...

Vilket fantastiskt sovrum ni har! Så jättefint!=)

Kram
Adela