fredag 19 mars 2010

Dags att fira!

Härligt att höra att det bor en liten Maria Montezami i de flesta av oss:o) Nu är jag nöjd med hyllorna. Ställde dit en pryl till så de inte skulle känna sig så nakna och exposed...;o)

Ikväll firar vi och inviger nya köket med lite bubbel och god mat. Nu är det bara väggarna som ska målas en gång till och lite lister och foder som ska på plats men sen så är det klart!!!
Detta om något är väl värt att fira så jag har införskaffat ett mycket trevligt pris för i veckan blir det tävling mina vänner!! Don´t miss!

Har placerat en spegel i köket så nu kan jag sitta och titta på min
tegelvägg ända borta i soffan.

Och det är precis vad jag tänker göra ikväll tillsammans med ett glas rött. Och solsidan förstås.

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Kram! Mia

14 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Graaatis gumman.
Fasiken vilken härlig känsla det är när man ror iland ett renoverings projekt.
Även om jag måste erkänna att det brukar a betydligt längre tid för oss, haha.

Ikväll skrattar vi åt Josefin Bornebusch. Jag älskar när hon sitter och buffar sin dotter och klagar på Buff-arm. Hahaha.

Kram kram
Marit

Pia sa...

Wow, så lyxigt det ser ut, med spegel och tegelväggen...!!!!

Skåål!

Engelska Villan sa...

Hallå hallå!!
Du e ju inte dum allstå ;) Sätter upp en spegel så att man kan se teglet från vardagsrummet!! Vilken superbra idé!!
Det ser så himla fint ut att jag nästan dööööör!!
Matte gick precis förbi och sa:
Vad gör du? Kollar du my shabby, shabby,shabby chic house house house..?
Hahahaha! Han har koll på mina favvobloggar, den killen :D
Ha en härlih helg, min vän!
Kram Anna
Och du, INGEN panik med schablonerna! Jag är såååå tacksam för att du lånar ut dem till mig.

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad snabbt ni har jobbat på! Måste ha blivit en jätteförändring i ert hus. Ska bli såååå kul att få se hur det blev...
Kram/ Anna

Solfyllda segel sa...

Hej!
Stort grattis till det nya köket! Jag förstår att du njuter riktigt mycket nu.
Vilken smart idé med spegeln.
Din blogg måste jag titta in till fler gånger så jag lägger till dig direkt på bloglovin.
Kram Therése

Tulipa sa...

Ser supersnyggt ut!!!

Ja, Maria Montazami har en skön stil...*ler*...


Trevlig helg!/ Mariette

fröken knopp sa...

vilken känsla!! Ser så otroligt fint ut..!! Hoppas att du kommer att visa fler bilder?! :)

Hoppas att du har en härlig kväll!!

Kramar Elin

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad härligt med spegeln så du/ni kan se en av de vackra delarna av köket.
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Jessica sa...

Ja, vad säger man? En fullträff:) Ha en underbar helg.Jessica

StrandviksVillan sa...

Oj så kul, äntligen!
Ser riktigt snyggt ut - trädet i krukan och teglet är perfekta tillsammans. Bra idé med spegeln :)

Ha en riktigt mysig kväll!
kram, Ann-Christine

VIT och PASTELL sa...

Det ser såååå snyggt ut. Hoppas på fler bilder...

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Här är det snabba ryck.. Invigning redan, vad kul :-)

Så fina bilder och ja det bor nog en liten Montezami i oss alla även om vi inte vill erkänna det ;-)

Njut av ert nya kök och fira ordentligt..

Kram Mia

Vitacharmen sa...

Grattis. Gud så härligt att det är klart. Tycker jag definitivt är värt att firas.

Det sug jag får i magen bara av att se din spegelbild på köket gör att jag får en distinkt känsla av att jag skulle dregla hejdlöst om jag såg hela köket. :-D

Här ska vi inte nämna ordet ordning,reda och klara. Det är vi definitivt inte.Mina lördagsplaner gick åt h-skotta, Men nu mådde jag genast bättre av erat kök..

trevlig helg.
Kram Linda

Shyme sa...

Du har en award att hämta på min blogg :-)


Ser fram emot att se det färdiga köket...