lördag 16 januari 2010

Köp 3 till priset av 1

Den som söker han finner. Min mammaplånbok tillåter inga TineK lampskärmar just nu. Men skam den som ger sig. Efter några timmars letande hittade jag denna lampskärm i krinklat siden från Watt och veke som var väldigt lik TineK skärmen om jag får säga det själv.
Till en tredjedel av priset!


Visst är den rätt lik originalet nedan...?

Skärmen heter Eva, diameter 28 cm och säljs bl.a på MIO där jag hittade den. (På hemsidan ovan visas bara en mindre variant)

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Kram Mia

15 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Å det tipset tackar man för! :)
Måste kika närmare på den nästa gång jag ska till mio!

Ha en bra dag!

helenesskolsida sa...

Jag ser absolut ingen nämnvärd skillnad på skärmarna. Trevligt att hitta något du vill ha till ett bättre pris!!

Kram Heléne

Casa Loda sa...

Jag har själv lampskärmen från Watt och veke, är så förtjust i den. Visst blir man glad när man kan hitta nåt till mycket bättre pris?
Trevlig helg!
Annika

Anonym sa...

Hejsan!
Vilket bra jobb!
Hur gjorde du det?
ha en fin lördag.
Kramar från andra sidan plurret.

emilias gömmor... sa...

Det är lycka, när man kan fynda så!
Jag ser inte heller någon skillnad.
Kanonfina!

Kram Mimmi

OlgaA sa...

Mmmmm... den var fin. Och värt är det mycket - du letade ju länge ;)
Grattis!
kram Olg@

Design A Cake sa...

Tack för det tipset, kanonbra för plånboken :-).

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej,
Härligt! Jag gillar också Tine K... och nu också Watt & Veke :-)
Kram
Susanne

Liten Bod sa...

Vilken tur du hade! Jag gillar också att hitta billiga kopior, vem behöver äkta vara om man inte ser skillnad? Fantastiska bröllopsfoton, jag har funderat på svartvita kort sedan barnen var små. Tror du att det blivit några... :) Kram, Tina

House number 15 sa...

Inte är det någon större skillnad eller jag ser ingen skillnad.

Jag håller också på att göra en fotovägg med svarta ramar, men jag blir aldrig klar;)

Fint brölloppskort.

Ha det gott/C

Photo by Maria sa...

Är ju exakt likadan ju.. Perfekt!! Snygg var den med..

Kram Mia

Me sa...

Men vilken tur!!Man ser ingen skillnad!Jättefin.

Kram Veronica.

Donnabelle sa...

Ser ingen skillnad, jättefin! Bra blogg och mycket bra inspiration! Glad att jag hittade hit :D

Vintage sa...

Skärmen var ursöt,jättefin! Kramar Susanne

Useful Art sa...

Hejsan!
Jättefin lampskärm. Är på jakt efter en liten myslampa jag med, men har inte riktigt hittat nån. Ska kolla Mio. Är så mörkt när man är uppe o ammar på nätterna men vill ju inte tända upp helt.

Hoppas du får en mysig vecka!
Kram /Sara