onsdag 27 maj 2009

Uppföljaren

Ni var just till stor hjälp gällande bordet *Fniss* Ni är ju minst lika veliga som jag är;o) Fortsätt rösta till höger så får vi se vilket som vinner imorgon.

Många av er har säkert missat boken Franske Forbindelser (se bilder på länken) fast den är lika bra som franske stemningar. Nu har uppföljaren -09 kommit och den är säkert minst lika bra. finns att beställa här.



Imorgon kväll åker jag till Dalarna över helgen, vi får väl se vad jag hittar på där. Loppis och härliga butiker i vart hörn, det blir säkert en och annan rapport därifrån misstänker jag. Och alla ni dalatöser, tips mottages tacksamt på ställen att besöka kring Säter/Falun/Borlänge trakten.


Kram på er!
Mia

3 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ni har ju så otroligt fint hemma. Älskar era golv och utsikten är ju inte att tala om. Vilket drömläge.. hur har man råd med sånt? haha

När det gäller bordet röstar jag på VITT :) Eftersom ni har en ljus och trären inredning för övrigt tror jag ett svart bord skulle bli en ganska stark kontrast som inte riktigt passar in. Så där har du min självklara röst i alla fall *ler*

Kram Josefin

Beas sa...

Den skulle jag gärna äga, men jag har precis klickat hem "Sommarens söta" och den vita inredningsboken därifrån och de två kostar ändå inte lika mycket som den boken gör...hihi...jag måste tänka på budgeten...(den obefintliga)... :-D

Kram Bea

Marie//Tekla Maräng sa...

Röstar på ett mörkt bord för att bryta av lite grann.
Vilken härlig bild på dina gullungar, så fridfullt och skönt det ser ut.
Ellys rum går inte av för hackor det heller.
Ha det nu så gott i Dalarna titta lite åt mig också i alla mysiga affärer som verkar att finnas där.
Kramar Marie:)