söndag 10 maj 2009

Råspont!

Vad tvungen att göra ett snabbt nytt inlägg för att bli av med rubriken på det förra inlägget;o) Som tur var tyckte de flesta av er att det var BRA och inte A***. Tack!

Idag har vi gjort något som jag är såååå glad över. Vi har snickrat ihop och målat råspontdörrar till den inbyggda bokhyllan i vardagsrummet som jag stört mig på i två år. Det blev mest en rörig avställningsplats och jag har testat det mesta utan att bli nöjd. Men nu så!! Fråga mig inte hur vi hann med det för det vet jag knappt själv ;o)


Här har jag börjat tömma bokhyllan, men ni kan nog föreställa er den rörig ändå...

Stort tack till min älskade man! Du är bäst. Nu har ju inte han adressen till den här bloggen men ändå..;o) Jag tror jag måste ställa in en extra flaska whiskey i barskåpshörnan bakom dörrarna.

Nu när jag fått frid i min röriga hörna så nu måste jag nog sätta mig i soffan och njuta av ett glas rött och beundra mästerverket. Ser ni min hand, mun och glaset i kvällssolen....;o) ??

Hepp!!!

Kram Mia

12 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Vilken bra ide' att lägga dörrar för hyllan. Det blev jätte fint!
~Marita~

Hem och Harmoni Marie sa...

Superfint!
Förstår att du är mer än nöjd!

Kram Marie

Nettan sa...

Men jisses så snyggt det blev =0) & klart mannen ska ha en Whiskey ;0)
Kram Nettan

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fint det blev!! Jág älskar dold förvaring :)
Kram!

Liten Bod sa...

Superfina dörrar! Blir de inte väldigt tunga? Kram, Tina

In my house sa...

Åååååååå, guuuuud. Det blev ju skitsnyggt! älskar den stilen på (ladugårds) dörrar med stora gångjärn!!! super verkligen,,, å gillar texten här under oxå... Jag hade inte gjort stjärnor ,,, men det blir säkert oxå fint!!!

Ha de gottit kram josse

Vita hjärtan sa...

Det blev supersnyggt! Hur lantligt som helst!!!

Kram Annemari

Bella sa...

Vilket vacker hem ni har!! och idén med dörrarna blev ju så snyggt!

Kramar Bella

VITA NYANSER sa...

Glömde ju att säga, vad kul att de kommer hem till dig = )! Jag VET hur det är innan oxå....= ). Men så himla kul.

Stor kram L-L

Helena sa...

Hej!
Så fint ni har det och vilken super idé med dörrarna!
Ha det bra/ Helena

Jenny sa...

Hej!
Oh vad ni e duktiga det blev verkligen supersnyggt!
Det där med bokhyllor är ju ett problem så som du säger man fixar och fixar men det ser ialla fall stökigt ut!
Men det gör det ju inte nu!!
Kram Jenny

Magdalena Martin sa...

Jösses vad ni är påhittiga! det är alltid så roligt att titta in hos dig!! Blev hur fint som helst, vilken bra idé!! :-D önskar jag hade tiden att pyssla och göra om hemma, finns en rasande fultråkig 70-tals trapp att ta sig an här som stör mig dagarna i ända ;) nån dag så.....
stor kram!
//M
ps jo visst är din man värd en extra whiskeyflaska! ;)