måndag 25 maj 2009

Ellys rum

Tack alla goa underbara ni för alla fina kommentarer om Elsas rum, det gör mig så glad så ni anar inte. Ni är många som smyger omkring härinne;o) och det är så kul när ni lämnar en kommentar.

Har inte hunnit fota storasysters rum riktigt än så under tiden får ni en sneak peak på det helt underbara dockskåpet från Syster lycklig. Nu ikväll innan läggdags så fick 22 blå smurfar flytta in där från pappas barndomssamling. Ja ja, det funkar väl det med:o)

Krånglig nattning idag och nu har mina två goa tjejer äntligen somnat BREDVID varann i dubbelsängen (ett riktigt Kodak moment vill jag lova, höll på att väcka dom flera gånger om med blixten....*tokmamma*) så nu är det jag som äntligen ska slänga mig i soffan. Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag också sover.....ZZZZZZZ

*MINA GULLUNGAR*

Kramar Mia

11 kommentarer:

Fridas gård sa...

Så söta dina flickor är!! Kul att få titta in i Elsas rum, hade jag varit henne hade jag skyndat mig in dit...;)!
kram Therese

Marits vita skrin sa...

Shit pommefrit.
Här har jag missat lite ser jag.

Hade jag haft en liten skrutta hade jag inte tvekat en sekund på att köpa det där underbara huset från Syster Lycklig....

Vilka härlogt bruna ögon lilltösen har ;)

Kram kram

VITA NYANSER sa...

Underbara bilder! Så söta de är! Vilken fin sneakpeak vi fick, superfint dockskåp, en flickdröm!

Kram L-L

Home By Virginia sa...

Nydelige barn du har... :) Og en fantastisk fin blogg... Jeg kommer helt klart på besøk her igjen...!!!

Ha en god natt... :D

*--- Klem ---*

carina sa...

vilket gulligt dockskåp , skulle jag oxå köpt om jag haft småbarn, men min dotter är 26 år.

Nettan sa...

Storasysters rum var minst lika bedårande ;) & vilket dockskåp...& ja klart smurfisarna ska ha ngn.stans att bo =).

Vilken söt bild på de sovande små !
KramNettan

Beas sa...

Så söta syskon!

Jag bara älskar det där dockskåpet. Jag har ett som jag fått i arv och som mina barn ska få i arv. Det fungerar det med, även fast det inte har någon front. :-) Det får maken och jag nog ta och fixa dit, lika mycket som mamma och pappa satt och slamrade med tapeter och gardiner bakom lyckta dörrar när jag var liten, precis innan jul. :-D

Life Of An Angel sa...

Kul att du tittade in :-) Hehe jo jag vet att den är avgjord men har legat lite på latsidan när det gäller bloggen.. Har helt enkelt glömt bort den :-D

Söta flickorna va och vilket underbart tittskåp :-)

Kram

Mi-Soon sa...

Wow! Det är så fint :)

T:o)ve sa...

Så utrolig flott! Det dukkehuset skulle jeg gjerne hatt *love*
Har sittet og kost meg med masse flott inspirasjon i bloggen din i dag, hit kommer jeg nok tilbake :)

Lisas hjem og skatter sa...

vakkert rom og vakre barn du har :)
Dukkehuset var virkelig fint :o)

klem