lördag 9 maj 2009

Bra eller anus?

Första projektet med schablonerna blev detta, så ingen av misstag missar vår terass ;o) Vad tycker ni, bra eller anus..? ;o) (För er som inte sett Filip och Fredrik så betyder det bra eller dåligt:o) Eller föredrar ni Nice eller bajs från Bobster?

Kan inte riktigt bestämma mig och jag ska göra en stjärna på varje sida för lite mer New England känsla... vad tycker ni?

Om 4 timmar när nya varmvattenberedaren är klar ska jag ta mig en riktigt lång härlig varm dusch för första gången på typ 5 dar. Känner mig inte så fräsch efter de senaste dagarnas raggarduschar*urk*

Ha en mysig helg!
Kram Mia

12 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Hihi, jag tycker det är bra. Och jag tror att jag gillar det utan stjärnor... men det är ju alltid svårt att säge när man inte sett alternativet ;).

Ha en skön helg!

Kram M

Må Gott sa...

Hejsan!

Jag tycker det blev bra OCH nice! :-D
Vet inte om jag skulle satt dit stjärnor, jag tycker det blev så fint sådär som det är nu. Men va tusan, prova kan man ju alltid. Ångrar man sig så kan man ju måla över igen. :-D

TRIST med varmvattenberedaren!!! Men skönt att den är fixad igen. Vissa saker får man bara hacka i sig och släppa. Huamäjjen!

Ha en go helg!
Kram Anette

johanna sa...

Ojdå var de de sista=))
Å så snyggt ...jag röstar för att du ska låta det vara precis så! Jättesnyggt!!!
Kraaaaaaam

Villa Carl Larsson sa...

*Asgarv* Du är ju bra rolig du. Absolut inte anus utan helt klart nice :)

Kram Josefin

helenesskolsida sa...

Ja, inte var det anus inte ;-) Tycker det var jättefint! Jag skulle nog ha det som det är, utan stjärnor. Måla upp stjärnor på papper och sätt dit för att se hur det blir kanske? Lite tokigt att lägga kraft och tid på att måla om du sen inte blir nöjd?

Kram/Heléne

Fia sa...

Fint, trevligt med text på väggen … Men hade jag fått välja hade jag valt lite snirkligare bokstäver lite högre upp, men det är ju en smaksak . Hoppas jag inte låter för negativt. För övrigt har du ju gjort under värk med ert vackra hem. Gillar före och efter bilderna.
Ha en fortsatt trevlig helg
Fia

Hemma hos Razzel sa...

Mycket läckert!

Liten Bod sa...

Trist med varmvattenberedaren, vem vill slösa piff-pengar på sånt trist? Jag föredrar nog nice eller bajs... A-ordet är så äckligt :) Tyckte texten blev bra sådär, utan stjärnor. Prova med pappersstjärnor först, och låt dem sittar ett tag så kan du bestämma dig sen! Kram, Tina

Engelska Villan sa...

Jättesnyggt!!! Kan nog bli snyggt med stjärnor också.
Kram Anna

Lycka är ~ Onnea on sa...

Nice enligt mig. Varför inte göra som Tina säger, prova med pappersstjärnor först ;)
Ha det bra!
~marita~

Anonym sa...

Hej.
Jag tycker detta blev supersnyggt, funderar faktiskt på att göra samma hos oss =). Tack för inspirationen.. Lånar din bild till min blogg, och länkar då såklart tillbaka till dig! Hoppas det är okej..?
/Victoria

Anonym sa...

Jättefint, dock stavas terrass med två r och två s.