tisdag 19 maj 2009

Boktips!

De flesta av er känner nog redan till att det precis släppts en ny bok om ljus och lantlig inredning av Anna Örnberg. Men det kanske inte är så många av er som vet att man kan beställa den för HALVA PRISET mot vad den kostar i inredningsbutikerna på nätet. 129 spänn inkl frakt! Hem i brevlådan på 3 dar, det är bara att klicka här.

Boken ska vara väldigt fin och full med bilder från svenska blogghem. Själv väntar jag hem mitt ex lagom till fredagsdrinken. Jobbigt värre:o)

Kram Mia

7 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Jep..ska beställa den nog.
~Marita~

Veronica sa...

Hej!

Som jag har väntat på att boken skal släppas! Nu är den beställd!!! Skall bli oerhört spännande att se om den håller det den lovar! ;o)

Kram Veronica

tinemor sa...

Tusen takk for tipset!
Kram

Magdalena Martin sa...

Halloj Mia! tack för att du berättade det :-D för inpriset till mig som återförsäljare skulle vara 98kr! och jag skulle alltså inte kunna sälja den för 129kr inkl frakt, helt otroligt vilkens skillnad! så nu tar jag inte in den i allafall, men köper nog en till mig själv i stället från ditt tips *skratt*

Useful Art sa...

Oj, har den kommit alltså. O så billigt, nästan som en tidning :) Kanske man skulle köpa, du får recensera den här i bloggen sen då!

Kram /Sara

MonaA sa...

Hej! Jag har hittat hit till din blogg, och hit återkommer jag gärna, åhhh så fin!
Och så fint du har hemma, vilka fiffiga idéer! Schablonerna på stolen, och råspontdörrarna i vardagsrummt - me like!!!

Jag lägger gärna till dig i mina favoritbloggar, om det är ok?
Jag kommer genast att beställa boken, tack för tipset!! Vad billigt, det är ju perfekt!

Ha en skön helg!
Kram
Mona (ny i denna bloggvärld!)

Malou sa...

:)