fredag 5 december 2008

Kanin i pyjamas

Ja, jag måste verkligen ha fått inspirationen tillbaks, två inlägg på samma dag var inte igår. Jag såg helt plötsligt barnrummen faktiskt börja bli klara framför mina ögon efter en tung vecka av tvivel. (Ja Anna, barnrummen, i plural - där fick du minsann en ledtråd;o)

Jag såg Mailegkaninen i rött nattlinne sitta på hyllan över lilla Elsas säng tillsammans med träbokstäverna och greengatepåsen hängandes på kanten så jag kunde ju inte låta bli att beställa dem. Och ja, det är en liten Elsa i magen, det har det varit hela tiden. Har svårt att tro att vi skulle ändra oss nu. Dessutom beställde jag sakerna från Elsas hem. Men hallå, det måste ju vara ett tecken;o)

Bild från Ett hus i vitt

Kaninerna har jag gott om så jag behövde som tur bara beställa nattlinnet. Kolla underbrallorna, är de inte helt underbara?


Nu ska jag gå och drömma sköna positiva inredningsdrömmar, så långt från fukt och byggfläktar man kan komma. Om Elsa låter mig sova i natt förstås;o)

Kram på er
Mia

1 kommentar:

OlgaA sa...

De kaniner älskar jag!!! Har börjat att få hem de... Hääärliga är dem!