fredag 8 augusti 2008

Tröstshoppingen fortsätter

Men idag med anledning av att körningen går framåt och det om nåt måste väl firas ;o) Och jag har nästan nackspärr efter att ha backat runt hörn i en timme så det är lite synd om mig också.

Så jag tyckte absolut jag var värd den här fina lyktan med hängare från Me and my home

Den ska jag hitta nån bra plats till hemma att lysa upp mörka höstkvällar.


Jag gillar det där att ha lite saker inne som ser ut som de ska vara ute för att sudda ut gränserna lite mellan ute och inne. Filtar och plädar uomhus, lyktor och stenar och blommor från trädgården inomhus.

Hoppas ni alla får en mysig helg. Själv ska jag ta mig igenom 89 sidors läxa i teoriboken....

Kram Mia

6 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Hittade hit idag för första gången! Så fint hem ni har och gilven blev ju super fina!! Vilket jobb men sååå bra resultat!
Finlykta du köpte!
Ha en bra kväll.
Kram!

Camilla sa...

Hej!
Vilken fantastiskt fin lykta! Hoppas att det går bra med körkortet!
Kram Camilla

Kristin sa...

Å, vilken helt fantastisk lykta, supersnygg!!!! Den var du helt klart värd! :-) Usch ja, även om det var länge sedan nu jag tog körkort så minns jag med fasa mina försöka att starta i backe.... det var inte kul, men nu går det ju hur bra som helst... du kommer klara körkortet med glans!!!!

Kram
K

Solsjö - Under en vind sa...

Lite shopping är man värd då man sliter med läsning, verkligen fin lykta!

Kram!

Piffa och Puffa sa...

Men vilken fin lykta. Sån skulle jag också vilja ha. Skulle passa så bra i vår hall.
Kram Anette

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina bilder.
Men kan inte låta bli att säga- konsolen till lyktan sitter upp& ner.

Hälsn. Lotta