tisdag 8 juli 2008

Människa igen!

Sådär ja, nu börjar man bli människa igen och orkar vara vaken en stund till efter kl 20 på kvällarna. Men tur är väl att jag tillhör den lyckliga skaran som inte mår illa. Tack gode gud för det! Och jag har precis påbörjat min 6 veckors semester - Lycka! Egentligen skulle jag ju tagit mitt körkort dessa två veckor, men länsstyrelsen har klantat sig med mitt tillstånd så jag får snällt vänta till v 32-33 istället. idioter.

Har i alla fall flytt hemmafronten i några dar och befinner mig i Dalarna hos mamsen. Här går det ingen nöd på en direkt :o) Lite flanerande i alla härliga inredningsbutiker här så är man en ny människa sen. Vilka butiker jag besökt och vad jag shoppat visar jag när jag kommer hem på onsdag.
Ikväll blir det picknick och Loppis i Säterdalen - hoppas på fynd :o) Men tills dess ska jag bara ligga och titta på himlen och pilla mig i naveln. Jobbigt.

Hoppas ni också njuter. Kramar Mia

4 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Härligt! Passa på och njut! Verkligen skönt att du slipper illamåendet. Hoppas det fortsätter lika bra!

Kram!

Fabrikken sa...

Å, det hørtes herlig ut. Du er heldig som er god i formen. Når har du termin?

Klem fra nr. 5 :)

P-lina sa...

Hej!
Först säger jag grattis till hemligheten! :-)

Det är första gången jag är här och jag fastnade....har suttit och tittat på din blogg i över en timme. Har jag inget liv kan man fråga sig? haha...men det är så himla fint.Du har verkligen ett vackert hem. Hit kommer jag gärna tbx!

Hälsningar/P-lina

NaturelSuus sa...

Hey,
What a nice blog you have! beautiful photo's from youre house.
I really love Scandinavia.
I have been many times in Sweden for holiday..
Greetings Suzanne