lördag 12 april 2008

Röstningen avgjord

Tack alla som hjälpt mig rösta på grindarna. Nu är röstningen avgjord. Exakt 100 personer röstade, och med knapp marginal så vann dubbelgrindarna! 56 röster mot 44. Så jag kommer att följa ert beslut. Synd bara att 44 av er nu tycker att jag gör fel;o)

Men men, är det röstning så är det. Och dubbelgrindarna var faktiskt billigare också så jag kör på det. Då kan man ha en av grindarna på glänt, det ser så välkomnande ut tycker jag.

Ikväll ska maken och jag på fest. Utan barn. Det var inte i går kan jag tala om. Imorgon visar jag er den hemmagjorda presenten som jag pysslat med i veckan.

Ha en mysig lördag! Kram Mia

4 kommentarer:

Beas sa...

Åhhh...jag tycker faktiskt grindarna var precis lika fina jag, men om den ena är billigare och de ändå är lika fina kan man ju tänka sig att spara pengarna och köpa något annat fint ytterligare till trädgården.

Jag blev jätteförtjust i dem, vilken tillverkare är det, i sinom tid behöver vi också en fin grind in till huset.

Ha en underbar söndag!

Kram Bea

Hem och Lycka sa...

Hihi, jag röstade på dubbelgrindarna så jag säger att du gjorde rätt val ;-) Kommer bli kanonfint och så får du en slant över att shoppa annat för eftersom de var billigare :-D Trevlig helg, kram!

vitating sa...

Åhh det var länge sedan jag tittade in här, har länkat till dig nu! Så underbar lekstuga du visar, åh vilken underbar utsikt du har, vilken fin dubbelgrind, ljuvliga raggsockar du visar nedan (vill ha), grattis till veckans blogg, det var jag oxå för en tid sedan (jättekul), tack för texten scriptina, har letat sååå efter den! Hi hi, det blev en lååång sammanfattning av allt du visat nedan, Nej! jag glömde, vilka fina ting du köpt o det där pallarna var ju underbara!!!

Ha en skön söndag!
Kramar Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Tjoho! Det blev som jag röstade då...fniss....

Tycker att de är jättefina!

Hoppas att ni var på en trevlig fest!

Ska bli spännande att få se din present som du gjort!

Ha en mysig söndag! Kram!