tisdag 25 mars 2008

Långfrukost och fattigmanssilver

Melodi: "För jag har tagit studenten"

"För jag har semester, för jag har semester, för jag har semeeeeester, tralalalalala"

Ja, ibland är livet inte så jobbigt. Långfrukost framför brasan och solen skiner. För första gången under hela vintern så är det lite is på vattnet. Vi har redan hunnit med en liten utflykt till Gallerian. Fick med mig en söt liten skål från Lagerhaus för 49:- och en liten vas i fattigmanssilver från Folkhemmet för 125:- Som hittat.

Mysfrukost:o)


Anna & Maria (om ni läser detta) - ni har väl inte missat att nya gallerian invigs på torsdag...? 18 000 kvm och 35 nya butiker. Och med möjlighet att ta ett glas rött i ljusgården;o)
Ses där..? :o)

Kram Mia

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Låter som en perfekt start på en ledig dag!!!
Fina saker du har köpt också!
Hoppas att dagen slutar lika behagligt som den började!
Kram!

Livet i Gläntan sa...

Vilka fina saker som du har köpt. Jag gillar din blogg skarpt och undrar om det är ok att jag länkar din blogg? ha en mysig kväll. Kram Jessica

stina sa...

Kan det möjligtvis vara Vällingbygallerian du menar! Jag ska självklart dit ...ialla fall på fredagen (bor i Vällingby) Den där fina fattigmansvasen från Folkhemmet har jag också kollat in den är jättefin. Kram stina

Malin - I min trädgård sa...

Låter härligt med en långfruksot - och dessutom framför brasan! Man behöver unna sig sådana härliga saker... sätta lite piff på vardagen på ett så ganska enkelt men njutningsbart sätt.

Läste om det du skrev om bloggandet... jag känner igen mig, fast hade nog inte kunnat formulera det själv. Me precis så känner jag med... letar efter de fina härliga grejerna istället. Vad härligt!

Ha en bra dag!