fredag 14 mars 2008

Baka, baka liten kaka

Eller snarare baka en miljard bullar, kakor, och tårtor till hela tjocka släkten som kommer på söndag för att fira Elly som fyller 3 år! Full fart här idag med andra ord. Det ska städas, handlas, bakas och donas, ja ni vet väl hur det är;o)

Kanske ska baka några härliga muffins med topping á la Leila Lindholm, eller nåt annat smarrigt från fikaboken jag precis gjort med Leila.

Här får ni ett suveränt recept på Cream cheese frosting som går att göra i alla möjliga färger! En fröjd för ögat!


Kram Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Är en stor fantast av Leilas böcker, de är helt underbara, tyvärr missade jag Fikaboken. Vet du om man kan få tag på den, jag skulle så himla gärna vilja köpa den. Fick din adress av Mia på Hem och Lycka, en superfin blogg.
Din blogg ser också väldigt fin ut och jag kommer säkerligen att återvända hit för mera inspiration.Har tyvärr ingen blogg själv (än).

Vänliga hälsningar
Pia

Min epostadress är

Edborn57@hotmail.com