söndag 17 februari 2008

Vårkänslor på toaletten

Igår var det fullt upp med middagsbesty. Ni vet städa, handla, baka och allt det där man vill hinna med innan man får middagsgäster ;o) Passade på att vårpimpa gästtoaletten lite. Snödroppar från trädgården och krispiga ljusrosa tulpaner. Nästan så att jag också vill stanna där inne en halvtimme också som min andra hälft brukar;o) *Ha ha*


Har hängt upp mitt shabbiga badrumsskåp från Bruka.
Kommer ni ihåg att badrumsgolvet är fejk?
Nu är det bara kaklet som ska målas helt vitt också.
Det går faktiskt!

Kram Mia

1 kommentar:

Anna sa...

Hej på dej!

Åh, nu väntar jag med spänning, ska du måla kaklet? Det vill jag också göra. Vad använder du för färg? Hur har ni gjort golvet?

Ska följa ditt arbete med spänning. Jag har rosa klinker på golvet och ljusblått kakel på väggen - jag får krupp av det. En kakelbård mitt på väggen också som är rosa och grå. Hu!

Mvh
Anna