måndag 14 januari 2008

Lådan som var lika dyr som frakten

Idag visar jag er min trälåda från Housedoctor som jag är väldigt förtjust i. Brukar variera innehållet lite med allt i från tidningar till blommor, till grönsaker i köket - ja vad jag känner för just då. Har varit kär i den ända sen jag såg den i det danska drömhemmet (kolla bild nr 6). Blev helt överlycklig när jag hittade den hos danska Isabella Smith så jag beställde den ögonabums, och jag kan säga att den frakten var inte gratis ;o) En vecka senare sprang jag på lådan på Gruvgatan 13 i Falun. Morr! Och nu finns den i de flesta butiker som har Housedoctor. Eller här på nätet. Med svensk frakt! Ja, jag that´s life. Tur att jag är väldigt förtjust i den i alla fall ;o)


Lite suddig bild, men ni kanske överlever det.

Kram Mia

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Hej!
Hittade hit från fl, och du, vilken underbart fin blogg du har! Här kommer jag absolut att kika in igen!
Är det okej om jag länkar till dig så jag inte tappar bort dig? :-)

/Heidi (gosevännen på fl)