lördag 29 december 2007

Tur att man har en liten dotter att skylla på

Idag visar jag er gosedjurens oövervinnerliga segrare maileg.dk kaninerna!
Jag är helt såld. Så söta med sina långa ben och riktiga små kläder och underbyxor.
Söt av bara vila mot en gammal pall i ett hörn. Även om jag inte är så mycket för färg så kan jag inte motstå dessa svaga pastelliga linnekläder. Fin gåva att ge bort till någon som fått barn, eller i doppresent kanske. Jag tänker köpa allihop. Till mej själv. Tur att man har 3-årig dotter att skylla på :o)



Kram Mia

4 kommentarer:

http://jalkling.blogg.se sa...

Hej!
Vilken fin sida du har.
Hoppas att din dröm om att öppna en butik går i uppfyllelse!
Önskar dig o dina ett riktigt Gott Nytt År.
/Peppe

faster atta sa...

Ååå, så söta kaniner! Har spanat på några av dem i en nätbutik, tror det var "me and my home", men är inte helt säker.... De kommer att bli jättefina hos dej! Och som sagt, ibland är det bra att kunna skylla på barnen... tihi...

Anonym sa...

Tack för besöket!
Ännu en fin blogg att inspireras av, ser jag!

Ingela :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

De är verkligen helt underbara de där kaninerna. Vad fint du verkar ha hemma...fnissade lite när jag såg att även gungställningen var vit! fint! hoppas du får ett bra nyår. Lisa